Juhász Péter a kormánybarát média 104 újabb cikkével szemben nyert pert

2022. május 13. – 20:52

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

Juhász Péter, egykori V. kerületi önkormányzati képviselő, és az Együtt nevű párt vezetője mostanában leginkább azzal kerül be a hírekbe, hogy 4-5 évvel ezelőtt indított perei zárulnak le a kormánybarát médiával szemben. Nemrég az Origo 27 cikkéről mondta ki a bíróság, hogy hazudott Juhászról, még a 2018-as választási kampányban. Most az akkori lejárató kampány egy még nagyobb csomagjáról, a megyei laphálózat 104 cikkéről állapították meg ugyanezt.

„A legdurvább, amit a bíróság is megállapított az ítéletében, hogy ”a közlések egyúttal a felperes és volt élettársa három közös, a cikkek megjelenésekor cselekvőképtelen kiskorú kisgyermekére vonatkozó információkat is napvilágra hoztak, ami különösen súlyossá teszi az alperesi jogsértést„. Arról már nem is beszélve, hogy van egy negyedik gyermekem is, aki felnőve szintén ezeket olvashatja majd, minthogy az elmúlt 5 évben bárki, aki feltévedt ezeknek a szennylapoknak valamelyikére.”

- írja Juhász az ítéletről beszámoló Facebook-poszjában, majd külön kiemeli, hogy a lejárató cikkek jellemzően név nélkül jelentek meg a lapokban.

Kövess minket Facebookon is!