Az MNB 3 milliárdos tenderén Matolcsy fiának jó barátja futott be
2021. szeptember 29. – 13:19
frissítve
2022. december 31-ig három milliárd forintot kap a Magyar Nemzeti Banktól a Frank Digital Kft., miután megnyerte a kommunikációs megatendert. A 24.hu szerint a nyolc fős cég feladata lesz az úgynevezett Minősített Fogyasztóbarát termékek brandjének aktív kommunikációja.
Hogy a Frank Digital kapta a megbízást, abban nincs semmi meglepő, az MNB már régóta kapcsolatban áll a céggel, ami Száraz Istvánhoz köthető. Száraz nemcsak baráti kapcsolatban áll a jegybankelnök fiával, Matolcsy Ádámmal, hanem utóbbi tőle vette meg a New Wave Media Csoportot, ami a kormányközeli Origo újságot birtokolta.
Matolcsy Ádám egy másik barátjának is kedvez mostanában a szerencse, a jegybanki alapítványok pénzéből megvásárolt Vízház Gasztronómia Zrt Pintér Mátéé lett, ami a Várkert kaszinóban lévő luxuséttermet üzemelteti. Egy másik barát, Somlai Bálint cége újítja fel az MNB épületét 54 milliárdért.