Döcögött a héten a CIB Bank pénztári szolgáltatása, de szerintük ez kevés ügyfelet érintett

2021. július 23. – 14:24

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

Péntek délelőtt szólt egy olvasónk, hogy a héten többször is különböző problémákba ütközött, mikor a CIB Bank fiókjaiban próbált bankolni. Az ügyben megkerestük a CIB-et, akiktől azt a választ kaptuk, hogy valóban, a hét folyamán előfordultak részleges fennakadások.

„Ezek során 2021. július 21-én (szerdán) délelőtt 8:30–11:50 közt kizárólag a nagy összegű, 4,5 millió forint fölötti be- és kifizetések kezelése ütközött technikai hibába. A hibák során munkatársaink a kockázatok mérlegelésével és a szabályok figyelembe vételével helyettesítő megoldással álltak ügyfeleink rendelkezésére”

– írták válaszlevelükben.

Olvasónk azt írta, hogy nemcsak a pénztári szolgáltatás akadt meg, hanem egy fióknál az ATM-ből sem tudott pénzt kivenni. A bank erre azt válaszolta, hogy a gépeket folyamatosan ellenőrzik és rendszeresen feltöltik, de működésük az ügyfelek adott napi ki- és befizetési aktivitásán múlik.

A Telex csak tőled függ. Legyél a rendszeres támogatónk!
Támogatom!
A Telex csak tőled függ. Legyél a rendszeres támogatónk!
Támogatom!