Reklámkampányt indít a BKK, hogy visszahódítsa a járvány alatt eltűnt utasait

2021. május 21. – 08:20

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

A járvány miatt (így a home office, távoktatás) csaknem felére csökkent a tömegközlekedést használók száma, 150 millió forintos keretösszegből próbál majd ezért reklámhadjárattal utasokat szerezni a BKK, írja a Népszava.

A cég 25,5 milliárd forint kiesést könyvelt el tavaly, illetve a koronavírus elleni védekezésre további 100 millió forintot költött. A fővárosi önkormányzatnak tavaly 17 milliárd forinttal kellett kisegítenie a BKK-t. Az előzetes becslések szerint idén is 19-25 milliárd forint veszteségre számíthat a vállalat.

A BKK ezért kampány megtervezésére és lebonyolítására írt ki egy tendert. A szerződés keretösszege nettó 150 millió forint, a nyertes feladata pedig az lesz, hogy a BKK folyamatos, illetve kampányszerű kommunikációjához kapcsolódó médiaügynökségi, médiatervezési és médiavásárlási feladatokat lásson el: a cég 5-15 kampányt indítana a visszahódításra.

A tömegközlekedéshez való visszatérésben valószínűleg szerepe lesz majd annak is, hogy keddtől megszűnik az ingyenes parkolás, mely még a pandémia miatt lépett életbe országszerte.