Az IKEA magyarországi árbevétele 8,5 százalékkal, 89 milliárd forintra nőtt a vállalat 2019. szeptember 1-jétől 2020. augusztus 31-ig tartó pénzügyi évében az előző évihez képest – adta hírül az MTI.
Az internetes vásárlás 206 százalékkal emelkedett meg a cégnél, ami mögött a koronavírus-járvány hatása áll. A járvány gondokat is szült, erről a regionális értékesítési vezető, Federica Barberis számolt be a G7-nek. Elismerte, nagy nyomás alatt vannak, ami az egész ellátási láncra igaz az árucikkek gyártásától az eladásig. Az áruhiány valós probléma, és még néhány hónapig nem lesz olyan a helyzet, amilyennek szeretnék. Nem tudják kiszolgálni a vásárlókat az általuk is elvárt színvonalon.
Az ügyfélszolgálatokon is folyamatosan a nyomás, nem büszkék rá, hogy nem gördülékeny az ügymenet, dolgoznak a megoldáson. Az IKEA 21 milliárdot kíván befektetni Magyarországon a következő három évben.