Van felesleges negyvenezer forintja? És nyolcvan? És van mellé egy babája is, tökéletes, puha, illatos babőrrel, ami lehetne akár tökéletesebb, puhább és illatosabb is? Akkor a Dior kihagyhatatlan ajánlatát önnek találták ki: a divatház kifejezetten babáknak tervezett bőrápolási termékcsaládot dobott piacra – benne negyvenezres hidratáló krémmel és nyolcvanezres illatos vízzel – írja a People.
A Baby Dior küldetése – a tervezői szerint –, hogy segítse a babákat, hogy megőrizhessék a puha bababőrüket.
A négy terméket tartalmazó bőrápoló csomag a luxusmárka csecsemő parfümcsaládjának újragondolása, amely eredetileg 1970-ben jelent meg.
- A „Bonne Étoile” névre keresztelt illatos víz pasztell rózsaszín vagy mentazöld üvegben kerül forgalomba, körte-, vadrózsa- és fehérpézsma-illatú lesz tőle a baba. Az ára: 230 dollár, azaz nagyjából 80 ezer forint.
- A „Le Lait Très Tendre” arcra és testre szánt hidratáló krém körteillatú. 115 dollárért kapható, azaz nagyjából 40 ezer forintot kell kipengetni érte.
- A „La Mousse Très Fondante” névre hallgató
babafürdető,bocsánat, arc-, test- és hajhab „a baba fürdetési rituáléját értékes pillanattá változtatja”, és ez csak 95 dollárra (azaz 33 ezer forintra) van öntől. - És végül a szintén 95 dolláros „L'eau Très Fraîche” tisztítóvíztől mályvaillatú lesz a ded.
Az illatokért egyébként nem más felel, mint Francis Kurkdjian híres örmény származású francia parfümkészítő, aki a Dior mellett tervezett már illatokat Jean Paul Gaultier-nek, az Yves Saint Laurent-nak, a Versacénak, a Kenzónak és a Burberrynek is.
Összesen tehát nagyjából 188 ezer forintos befektetés ez a selymes és luxusillatú bababőrbe, erre tessék a webshopba, kedves szülők.