2022. december 13. – 14:33
Elszabadultak az indulatok egy youtuber tiktokker videója alatt, aki a Dior limitált kiadású adventi kalendáriumát csomagolta ki több videóban – írja a Daily Mail. Jackie Ania 3500 dollárt (nagyjából 1 millió 360 ezer forintot) fizetett a naptárért, és el is kezdte kicsomagolni – természetesen a TikTokon. Az első – lassan négymillió megtekintésnél járó videóban – az első tíz napot csomagolta ki, majd külön-külön a 11. és 12–13. napot (ígérete szerint mostantól naponta egyet fog kibontani).
Eddig ezeket találta benne:
- miniszappanok,
- mini parfümminták,
- egy illatosított gyertya,
- és egy másik napnál a gyertyához tartozó fedél,
- egy, a fedélre megszólalásig hasonlító poháralátét,
- még egy illatosított gyertya – fedél nélkül.
Bár Ania az első videóban még nem elégedetlenkedik, csak enyhén megütközik azon, hogy a fedél külön napot kapott, a másodikban azért már markánsabban fogalmaz, megjegyzi például, hogy
a kalendáriumba rakott parfümmintákat ingyen osztogatja amúgy a vállalat mindenkinek, aki a Dior online shopjában vásárol, nem is érti, mit keresnek a naptárban.
A harmadik videóban már Ania sem bírja ki röhögés nélkül, amikor kibont egy poháralátétet, amiről egy pillanatra ő is azt hiszi, hogy egy újabb fedél, igaz, próbálja menteni a helyzetet, bemutatja, hogy az alátét sokkal nehezebb, mint a gyertyatartó fedele.
A kommentek között már elszabadultak az indulatok, van, aki azt írja, melegen ajánlja, hogy a 24-i dobozkában a visszatérítés legyen, mások azon röhögnek, hogy a 3500 dollárba miért nem fért bele, hogy legalább négy poháralátétet adjanak, és ne csak egyet (megint mások pedig megjegyzik, nem kell aggódni, biztos mindegyiknek külön nap jutott). De olyan jelzők is záporoznak a hozzászólásokban, mint:
kiborító, elkeserítő, felháborító, botrányos, szégyen.
Az persze kérdés, hogy a bőszen kommentelők közül hányan vásárolták meg – és éreznek jogos felháborodást – a Dior luxusnaptárát.
Tavaly egyébként a Chanel sétált bele öles léptekkel a pofonba, amikor a szintén limitált kiadású luxusnaptárját matricákkal, mini termékmintákkal és értelmetlen, apró biszbaszokkal csecsebecsékkel töltötte meg. Igaz, ők csak 825 dollárt, azaz nagyjából 320 ezer forintot kértek el a naptárért.