2022. május 19. – 10:14
11 ezer jüanba, vagyis 600 ezer forintba kerül a Gucci és az Adidas kollaborációjában készült napernyő, ami miatt nagy felháborodás tört ki a kínai közösségi oldalon, a Weibón.
Igaz, hogy a Gucci a weboldalán feltüntetett termékleírásában azt írja, hogy az Adidas jellegzetes három csíkját és a Gucci piros-zöld színeit ötvöző ernyő funkcióját tekintve elsősorban napernyő és nem vízálló, a Weibón mégis sokan haszontalannak nevezik, és volt olyan is, aki azt írta: „amíg szegény vagyok, nem fognak tudni becsapni, hogy kifizessem ezt”.
A Gucci oldalán egyébként 990 euróért, vagyis 380 ezer forintért fogják árulni az ernyőt, de egyelőre várólista van, csak feliratkozni lehet rá, az értékesítés június 7-én indul.
(BBC, 444.hu)