2021. december 22. – 13:35
Nemrég teljesen ellepte az országot óriásplakátokon és az interneten is a Fidesz új kampányszlogenje, a „Magyarország előre megy, nem hátra!”, az M1 Híradójában pedig külön hírt érdemelt, hogy az véletlenül pont rímel egy cigánynótára is, amivel összekötve „futótűzként terjed”, és emiatt sikeresnek mondható.
A nóta szövege:
„Piros volt a paradicsom, nem sárga.”
Erre azóta rámixelték a kampányszlogent, ami ugyan tartalmában egyáltalán nem függ össze a cigánynóta sorával, de legalább rímel rá.
A „futótűzzel” arra utalnak, hogy a TikTokra többen csináltak videókat az összevágott verzióra, például Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő is.
Orbán Viktor keddi sajtótájékoztatóján is megemlítette, örül annak, hogy eljutott az emberekhez a kampány szlogenje és üzenete, és kifejezetten tetszett neki a nótával egybekötött új változata is.
„Úgy látom, hogy a magyar kampány elérte most már a lakodalmak világát is.”
A keddi sajtótájékoztató rövid, videós összefoglalóját itt nézheti meg.