Megroggyant a japán italautomata-ipar, előfizetős szolgáltatást indít a Coca-Cola

2021. március 18. – 23:18

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

Japánban már százéves hagyománya van az utcai árusító automatáknak, de a járvány hatására visszaesett az utcai vásárlási kedv – méghozzá 35 százalékkal. Nem is azért, mert az emberek már nem feltétlenül akarnak mindent megnyomkodni az utcán, hanem inkább azért, mert kevesebben mászkálnak a városokban.

A Kotaku azt írja, hogy a Coca-Cola ezt úgy próbálja meg orvosolni, hogy előfizetéses szolgáltatást indít Japánban. A Coke On Pass májusban indul majd, és az üdítőgyártó Coke On alkalmazásán keresztül lehet majd feliratkozni a havi 2700 jenes (7663 forintos) szolgáltatásra, ami napi egy ingyenes italautomatás italra jogosítja fel az előfizetőt. Ez havi 1000 jenes megtakarítást jelenthet.

Ez talán nem mindenki számára csábító, de Japánban kicsi mással vannak megpakolva az automaták: ugyan lehet kapni klasszikus cukros üdítőket, de árulnak cukrozatlan teát és kávét is.

Januárban már 25 millióan töltötték le az alkalmazást, de a Coca-Cola biztosra akar menni: az első hónapban féláron indítja el a szolgáltatást.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!