Hiába vették meg a jegyet, a rendszer több száz nézőnek nem engedte, hogy online nézze A padlást
2020. november 14. – 20:45
frissítve
A Vígszínház és az eSzínház Facebook-oldalán is záporoznak a kommentek, miután sokan azért maradtak le A padlás 999. online előadásáról, mert nem kapták meg azt a visszaigazoló e-mailt és kódot, amivel bejuthattak volna a rendszerbe, és megnézhették volna a darabot, amiért fizettek 3990 forintot. Így csúszott le a szombat esti előadásról Róbert is, aki két gyerekkel várta színdarabot.
„Az iskolába a tanítónő rászervezett anyagot, amiről jövő héten szó lenne. Két gyerekkel készültünk be a tévé elé laptoppal bekábelezve, mindenki ráizgult”
– írta a Telexnek a férfi.
Azt mondja, nem fog romba dőlni a online jegyek áráért kifizetett 3900 forint miatt, csak sajnálja a csalódást, amit a gyermekeinek okozott.
A Telex legfrissebb híreit itt találja.
Közben a Vígszínház a Facebookon reagált a történtekre. Azt írták, hogy szombaton annyira sokan vásároltak jegyet az utolsó néhány órában az eSzínház felületén, hogy „sajnos nem mindenki jutott be a virtuális nézőtérre”.
„Elnézést kérünk azoktól, akik lemaradtak az online streamről, természetesen a szolgáltató munkatársai fel fogják venni Önökkel a kapcsolatot, mindenkit kárpótolni fogunk. Tudjuk, a ma esti élményt nehéz helyettesíteni, de reméljük, találunk elfogadható megoldást mindenki számára”.
Frissítés: A Vígszínház sajtóosztálya a Telexhez eljuttatott közleményében azt írta, hogy A padlás 999. előadását 44 országból, közel tízezren követték élő online streamen, és sajnálják, hogy az eSzínház túlterheltsége miatt több százan lemaradtak erről az élményről.
„Az eSzínház már dolgozik a megoldáson, arra kérünk minden érintettet, hogy vegye fel a kapcsolatot velük a kozonseg@eszinhaz.hu e-mail címen”
– írták.