Ágyi poloskákról panaszkodnak a Turkish Airlines utasai

2025. január 2. – 10:00

Másolás

Vágólapra másolva

Többen arról számoltak be, hogy ágyi poloskákat találtak a Turkish Airlines különböző járatain, írja a The New York Times. A lap egy Johannesburgból Isztambulba, egy Isztambulból San Franciscóba és egy Washingtonból Isztambulba tartó járat utasairól ír, de azt is megjegyzi, hogy az utasok több olyan Facebook-csoportot találtak, ahol hasonló panaszokról számolnak be emberek.

A tapasztalatok alapján a Turkish Airlines nem túl együttműködő: a Johannesburg–Isztambul-járaton utazó Patience Titcombe, a Washingtonból Isztambulba tartó Kristin Bourgeois, és az Isztambulból San Franciscóba utazó Matthew Myers sem kapott megfelelő kártérítést, pedig utóbbi esetben az ágyi poloskák a mennyezetről potyogtak az utasok ölébe, Bourgeois pedig még csípésekről is beszámolt.

Az ágyi poloskáktól nehéz megszabadulni, irtásuk precizitást és felkészültséget igényel, mivel a kártevő esetenként ellenálló az irtására használt szintetikus piretroidokkal szemben. Ha egy repülőgépen találnak ilyet, komoly bevételkiesést jelenthet a légitársaságnak, hiszen ki kell venni egy repülőgépet a járatok közül.

A Turkish Airlines közel 400 repülőgépet üzemeltet, és több mint 300 célállomást szolgál ki. A fertőtlenítési folyamat általában két-öt napot vesz igénybe, és 75 000 és 125 000 dollár közötti költséget jelenthet a légitársaságoknak, ha figyelembe vesszük az elmaradt bevételeket és a kezelési költségeket.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!