Legalább kétszáz járatát törölte az Easyjet informatikai probléma miatt

2022. május 26. – 21:05

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

Legalább kétszáz járatát volt kénytelen törölni csütörtök napközben az Easyjet informatikai problémák miatt, írja a Reuters. A fapados légitársaság megerősítette az informatikai problémát, de közleményükben azt írták, időközben már alapvetően sikerült orvosolni azt.

Hozzátették, hogy sajnos ettől függetlenül a nap hátralévő részében előfordulhatnak még fennakadások. És elő is fordultak: bár a cég eredetileg azt írta, hogy az informatikai probléma délután egy és három között állt fenn, mind a SkyNews, mind a BBC arról ír, későbbi járatoknál is előfordult a törlés, Európa több pontjáról is posztoltak, kommenteltek az Easyjetnek, hogy éppen hol ragadtak a járattörlés miatt.

A légitársaság mindenesetre azt tanácsolja az utasoknak, hogy minden járat indulása előtt, mielőtt a repülőtérre indulnának, ellenőrizzék a járatuk állapotát. Azt is közölték közleményükben, hogy a pórul járt utasok az előírásoknak megfelelően kártérítési igénnyel élhetnek.

A Hvg.hu hívta fel a figyelmet arra, hogy a Budapestet érintő utak közül a holnapi, azaz péntek délutáni London Gatwickről induló járatot törölték, de nem tudni, hogy ez is a fenti informatikai probléma miatt történt-e.

Támogasd a Telexet! Nekünk itt a Telexnél a szabad sajtó azt jelenti, hogy politikusok, oligarchák nem befolyásolhatják azt, miről írunk, miről nem, kivel dolgozunk, vagy kivel nem. A szabad sajtó nekünk kritikusságot, korrektséget, kíváncsiságot jelent. Hogy a közérdekű sztorikról beszámolunk, hogy mindig oda megyünk, ahol a dolgok történnek.

Nem egyszerű a munkánk, van, hogy falakba ütközünk: nem válaszolnak a megkereséseinkre, kordonokkal zárnak el, hogy ne tehessünk fel kérdéseket. Ha szeretnéd, hogy ennek ellenére is kitartóan kérdéseket tegyünk fel, hogy megmutathassuk a lehető legtöbbféle álláspontot, a legtöbb tényt és bizonyítékot, támogasd a munkánkat!
Támogatom