Közös kollekcióra állt össze Rihanna testpozitív és inkluzív márkája, a Fenty az olasz Diesel márkával. A brand webshopján használt fotókon két magyar modell, Nyáry Luca és Varjú Maja is szerepelnek. Nyáry Luca az Instagram-profilján tette közzé a róla készült fényképeket, melyben köszönetet mondott az itthon őt képviselő The Roster modellügynökségnek.
Az újságíróként, fordítóként és dalszövegíróként is dolgozó 23 éves magyar modellt (aki az Árulók első évadában is felbukkant) egy barna és fekete fehérneműszettben fotózták, Varjú Maja pedig egy neonzöld fehérneműben látható a márka weboldalán.
A luxusdivatot és az utcai öltözködést ötvöző Fenty divatmárkát Rihanna alapította 2019-ben. A márka az LVMH-csoport része, ezzel Rihanna lett az első nő, aki egy ilyen nagy luxusmárka élén áll. A Fenty bevett célja a sokszínűség és inkluzivitás, illetve testpozitív divat népszerűsítése, a kollekcióik általában különböző bőrtónusokhoz és testalkatokhoz is alkalmazkodnak.
Mint a Sziget fesztiválon uralkodó trendeket bemutató cikkünkben is írtuk, a Diesel márka sikeresen újragondolta arculatát és már a külföldi divatsajtó is kinyilatkoztatta, hogy újra menő. Ennek a friss hullámnak ékes példája a Fentyvel közös kollekció, aminek összes darabját itt lehet megtekinteni.