Egymillió feletti nézettséget hozott össze az Orbán TikTokján promózott Sztárban sztár leszek

2023. október 4. – 09:04

Másolás

Vágólapra másolva

Az idei év harmadik legnézettebb műsora lett a 18–49 éves célcsoportban a TV2 vasárnapi (október 1.) Sztárban sztár leszek! adása. Ebben a célcsoportban 339 ezres átlagnézőszámot szedett össze a műsor, a teljes lakosságban pedig 1 milliónál is többen követték a szombati adást a Nielsen Közönségmérés adatai szerint.

Arról a műsorról beszélünk, amelynek promóciója már szemérmetlenül Orbán Viktor TikTokját is használja: a kétrészes videóban kormányzati politikusok énekeltek mormoltak Ákos-, Majka- vagy Republic-dalrészleteket a műsort reklámozva.

Erre a kormányzati kommunikációs segítségre nem biztos, hogy rászorul az a műsor, amely az utóbbi hetekben mindig megverte szombatonként a rivális RTL műsorát, a The Voice-t, vasárnap pedig a nyilván nem ekkora méretű közönségre célzott Cápák közöttet.

Ha a show-műsorok elérését nézzük, akkor szombaton, szeptember 30-án a Sztárban sztár leszek! (18–49-ben) a tévénézők 25,8 százalékát érte el a The Voice 20,1 százalékos közönségarányával szemben. Ezzel megint nagyobbra nőtt a két műsor közötti olló, hiszen az előző héten alig több mint 2 százalékpontos különbség volt a rivális műsorok között.

A hétvégén új meccs indul a két nagy költségvetésű műsor között, ugyanis azok után, hogy a TV2 szombat és vasárnap is már az élő show-t adja a Sztárban sztár leszek-ből, az RTL is bejelentette, hogy mindkét nap elindítják ellene a The Voice-t.

Közben viszont a szezonzáróra ráuntak az emberek a Kőgazdag Fiatalokra.

Míg múlt héten arról írtunk, hogy a Kőgazdag Fiatalok jól nyitott a TV2-n, a reality a második hetében már sokkal hullámzóbban teljesített. A vele szemben az RTL-en indított A mi kis falunk ismétlés hétfőn már több nézőt vonzott a realitynél, amelynek a korábbi, néha 20 százalékot közelítő közönségaránya is beesett a második hétre.

Olyannyira, hogy a Kőgazdag Fiatalok péntek esti záróepizódja hozta a legrosszabb számokat, a fináléra már csak a tévénézők 11,5 százaléka volt kíváncsi, igaz, ez főleg annak köszönhető, hogy a TV2 a korábbiakhoz képest fél órával későbbre, este 11-re tette a műsor kezdését.

(A Kőgazdag Fiatalok esetében is a 18–49-es célcsoport nézettségi adatait néztük.)

Kedvenceink
Csatlakozz a csoportunkhoz!