Zabálják a magyarok a Kőgazdag Fiatalokat a TV2-n

2023. szeptember 26. – 16:45

Másolás

Vágólapra másolva

Hiába kezdődik csak este fél 11-kor, a nézettségi adatok alapján úgy tűnik, hogy bejött az TV2-nek a Kőgazdag Fiatalok – Rich Kids Hungary elindítása. „Rendes valóságshow-nak baromi gyenge, trash realitynek hiteltelen, bűnös élvezetnek meg egyáltalán nem szórakoztató” – írtuk korábban a műsorról, ami a jelek szerint a negatív kritikai fogadtatás ellenére is jól szerepelt eddig.

A műsor első hetének öt epizódjából a 18-49-es célcsoportban (a reality nyilván erre a közönségre lő) négy adás is bekerült a hét 50 legnézettebb műsora közé. A realityt ugyanebben a célcsoportban minden hétköznap este többen nézték a fő riválisnál, a hasonló idősávban vetített A mi kis falunknál, amelyből késő esténként ismétléseket ad az RTL. Az RTL sorozata még az ismétléseivel is rendre erős számokat szokott hozni itthon, ezért is számít komoly konkurenciának, bármit is sugároznak vele szemben.

Fotó: TV2
Fotó: TV2

A Kőgazdag Fiatalok és a A mi kis falunk közönségarányai 18-49-ben szeptember 18-22. között:

  • Hétfő: Kőgazdag Fiatalok: 19,9% – A mi kis falunk 9,5%
  • Kedd: Kőgazdag Fiatalok: 16,5% – A mi kis falunk 9,3%
  • Szerda: Kőgazdag Fiatalok: 14,2% – A mi kis falunk 10,9%
  • Csütörtök: Kőgazdag Fiatalok: 15% – A mi kis falunk 12%
  • Péntek: Kőgazdag Fiatalok: 18,4% – A mi kis falunk 13,1%

Főleg a hétfői első adás ment jól a Rich Kids Hungaryből: a 18-49-es évesek körében az első adással 128 ezres nézettséget hozott össze a műsor, a teljes lakosságban pedig 300 ezren nézték a nyitóepizódot. A Kőgazdag fiatalok első adása hétfőn 19,9 százalékos közönségaránnyal futott a kiemelt célcsoportban, ami azt jelenti, hogy a magyar lineáris csatornákat nézők közel ötöde a realityt választotta késő esti levezetésnek.

A Rich Kids nézettsége csak szerdán esett be 100 ezer alá (szintén a 18-49-es célcsoportban), bár aznap a kiemelkedően nézett Bayern München–Manchester United-meccs is konkurenciát jelentett a műsornak.

Az is látszik azonban a Nielsen Közönségmérés adataiból, hogy a teljes lakosság körében már nem ennyire egyértelmű a Kőgazdag fiatalok fölénye: az első héten szerdán és csütörtökön is volt olyan idősáv, amikor többen nézték azért A mi kis falunk ismétlését a rongyrázó influenszereknél.

A Nielsen itthon csak a lineáris nézettségi adatokról számol be, így arról egyelőre nincsenek pontos adatok, hogy a TV2 Playen mennyien nézik a Rich Kids Hungary adásait.

Kedvenceink
Csatlakozz a csoportunkhoz!