Fánkárus Ben Affleck, alkoholt toló Serena Williams és egy Batmant villantó Flash-előzetes a Super Bowlon

2023. február 13. – 04:21

Másolás

Vágólapra másolva

Tökéletesen jelezte a kriptolufi kipukkanását, hogy amíg a tavalyi Super Bowlon jószerivel minden második reklám valami kriptocégé volt, addig a Super Bowl LVII alatt egyetlen kriptoreklámot sem lehetett látni. Akkora dobás sem volt, mint egy éve, amikor végre kijött az Amazon Gyűrűk Ura-sorozatának első előzetese, tévés-filmes vonalon ráadásul szinte mindent ellőttek a YouTube-ra feltett előzetesekkel a gyártók.

Az előző napokban már pukkantgató szuperfilmek közül kicsit más új előzetest kapott Vin Diesel autós őrülete, a Fast X, a májusban jövő Marvel-film, a Guardians of the Galaxy harmadik, várhatóan utolsó kiadása, de felbukkant az ötödik Indiana Jones-film és az állattá változó robotokkal érkező új Transformers is.

Az egyetlen igazi nagy dobás a DC-től érkezett a Flash előzetésével. Ebben az elmúlt időben komolyabb összeomlást produkáló Ezra Miller lesz a főszereplő, de az előzetesben felbukkan a Batman-szerepbe visszatérő Michael Keaton is, és még Supergirlt is láthattuk.

Nosztalgiavonat a 7 millió dolláros reklámoknál

Az idei Super Bowlt közvetítő Fox 7 millió dollárért (2,5 milliárd forint) adott el minden egyes 30 másodperces reklámblokkot, a csak Amerikában jóval több mint 100 millió néző miatt ezért minden cég igyekszik valami nagyot villantani. A tortillachipset gyártó Doritos például a rágcsa formáját, vagyis a háromszöget szabadította a világra az idei csokor talán legötletesebb reklámjában. Egy másik rágcsacég a Breaking Bad két karakterét, Walter White-ot és Jesse Pinkmant hozta vissza.

Új vonalat jelentett a márkák közötti összefogás, a Netflix például a Michelob Ultra sörmárkával és a General Motorsszal is összeállt egy kis keresztpromócióra, utóbbiban Will Ferrell ugrott be az elmúlt évek pár népszerű Netflix-tartalmába diliskedni.

A cukiságvonatra ült fel a T-Mobile, ami Bradley Cooperrel és az anyukájával csinált reklámnak nem tűnő reklámot. A Pepsi Ben Stiller és Steve Martin színészi képességeit felbérelve ült fel a nosztalgiavonatra, a már visszavonult teniszlegenda Serena Williams pedig két alkoholreklámban is felbukkant, a Michelob Ultra sör mellett a Rémy Martinnek is besegített. A Crown Royal whisky behálózta Dave Grohlt, hogy elmondja, mi mindent köszönhetünk Kanadának – többek között az amerikaifutballt, így közvetve a Super Bowlt is. A Hellman's majonéz abból csinált viccet, hogy Jon Hamm és Brie Larson színészek neve ételt is jelent. Az Uber Eats kajakiszállító Diddyvel és egy csomó olyan énekessel rukkolt elő, akik ma már nem sok mindenkinek jutnak eszébe. Emlékszik például a norvég Ylvisre, aminek a rókás dala volt 2013-ban? Na, őket is belerakták.

A Google a Pixel 7 telefon speckó képességeit mutatta be egész egyedien, innentől szabadon mehet a képeket elrontó háttérjelenetek kitörlése, illetve az életlen, elmosódott fotók feljavítása egy mozdulattal. Ben Affleck dupla műszakot nyomott le, a Super Bowl alatt is lement az Air című film előzetese, amiben Matt Damonnal megszerzik Michael Jordant a Nike számára, a Dunkin' Donuts reklámjában pedig fánkárusnak állt felesége, Jennifer Lopez legnagyobb meglepetésére.

Kedvenceink
Csatlakozz a csoportunkhoz!