2021. augusztus 18. – 16:21
frissítve
Több mint 20 európai országban – többek között Magyarországon is –, 90 millió háztartásban lesz elérhető 2022-től a Comcast Corporation és a ViacomCBS új közös streaming szolgáltatása, a
SkyShowtime.
A közös platformon a
- Sky,
- az NBCUniversal,
- Universal Pictures,
- a Peacock,
- a Paramount+,
- a SHOWTIME®,
- a Paramount Pictures és
- a Nickelodeon prémium és saját eredeti
tartalmai lesznek láthatóak.
A szolgáltatás tartalomkínálata minden műfajt és nézői csoportot átölel, a gyerek és családi műsoroktól, a legfontosabb franchise-okon és premier filmeken át a helyi gyártású, dokumentum- és egyéb műsorokig.
„Az új streaming szolgáltatás, a SkyShowtime Amerika és Európa legjobbjait egyesíti, ikonikus márkákkal és világszínvonalú szórakoztatással, fogyasztók milliói számára, több mint 20 új európai piacon”
– mondta Dana Strong, a Sky csoport vezérigazgatója.
További részleteket a SkyShowtime szolgáltatás kínálatáról és előfizetési díjáról később hoznak majd nyilvánosságra.
A pandémia alatt egyértelművé vált, hogy a mozgóképes tartalomfogyasztásnak a streaming a jövője, azonban a piacon még vadnyugati állapotok uralkodnak.
Magyarországon ugyan legálisan viszonylag kevés streamingfelület érhető el (Prime Video, Netflix, HBO Go, Apple+), Amerikában viszont javában zajlik a helyezkedés olyan pluszszereplőkkel, mint a Disney+, a Paramount+, a Peacock vagy a Hulu. Ezek mögött általában hatalmas multicégek állnak, amelyknek az az érdekük, hogy a folyamatosan fejlődő streamingpiacon minél nagyobb szeletet szerezhessenek meg maguknak. Az élesedő streamingháborúról ebben a cikkünkben foglalkoztunk hosszabban.