2024. szeptember 30. – 15:51
Rév Marcell, Emmy-díjas magyar operatőr olyan világsztárokkal forgatott már, mint Billie Eilish, Bad Bunny, Dua Lipa és Miley Cyrus, operatőri munkája az Eufória sorozatban pedig nemzetközi szinten is inspirálta a filmes világot. A Billie Eilish-sal közös Gucci-kampánya után most egy új reklámvideón dolgozott, méghozzá a Levi's-nek, ahol Beyoncé volt a modell.
Rév korábban a Telex After vendégeként mondta el, hogy mit gondol a reklámfilmekről, és hogy csak olyan projekteket elvállani, amelyekkel mélyen azonosulni tud. Legújabb filmje a Fekete Pont is ebben a szellemben készül régi alkotótársával, Szimler Bálinttal. A világszinten is elismert magyar operatőr Levi's kampánya Beyoncé főszereplésével és a Cowboy Carter albumról hozott Levii's Jeans című dalával a háttérben ma került fel YouTube-ra.
A 32-szeres Grammy-díjas énekesnő és a Levi's már hetek óta izgalomban tartják a közönséget a közösségi médiában lebegtetett együttműködésükkel, amely hosszú távú partnerségre enged következtetni. Az átfogó kampány exkluzív termékeket és tartalmakat kínál, és számos platformon, televízióban, kültéren, digitálisan, a közösségi médiában és nyomtatott formában is jelen lesz. A világ nagyvárosai, köztük San Francisco, Houston, Chicago, New York, Atlanta, Párizs, London és Berlin is részesei lesznek ennek a megjelenésnek.
Az énekesnő előre sejtetett valamit a közelgő kampányból, kijelentve, hogy a farmert farmerral összeállítást túl gyakran a férfiakon keresztül láthattuk eddig.
„Ez az újragondolt kampány, amely az ikonikus női nézőpontot ünnepli, különösen fontos számomra”
– tette hozzá Beyoncé.