2021. október 13. – 11:07
Bemutatása első hónapjában rekordnézettséget ért el a Squid Game (Nyerd meg az életed!) című új dél-koreai Netflix-sorozat – írja a deadline.com. A széria 111 milliós nézőszámával megelőzte a steramingszolgáltató korábbi csúcstartó sorozatát, A Bridgerton családot, és ezzel a Netflix eddigi műsorai közül a legjobb indulást produkálta.
A sorozat arról szól, hogy Dél-Koreában összetoboroznak egy csomó szegény, beteg, eladósodott embert, akik önként vállalják, hogy részt vesznek egy játékban. Nem igazán tudják, hogy a játék az micsoda, de azt igen, hogy pénznyeremény a vége. A sorozatról szóló kritikánk itt olvasható.
A Bridgeton családot a tavaly karácsonyi debütálását követő hónapban 82 millió előfizető háztartásban nézték meg. A Netflix megtekintésnek számolja ha valaki legalább 2 percet néz egy sorozat bármelyik epizódjából.
A Nyerd meg az életed szeptemberi debütálása után 90 országban gyorsan az első helyre került, amihez hozzájárult, hogy a Netflix több mint 30 nyelven feliratozta és szinkronizálta a filmet. A határok átlépésével a sorozat A nagy pénzrablás, a Sötétség és a Lupin nyomába lépett, csak sokkal szélesebb körű forgalmazással – írja a deadline.com.