2021. január 7. – 16:09
frissítve
A Burger King gyorsétteremlánc több mint húsz év után megváltoztatta logóját, ami azért sokaknak ismerős lehet, hiszen az 1999 előtt használthoz eléggé hasonlít. A KFC is újít, de nem megjelenésben, hanem méretben. Az Egyesült Államokban található éttermeiben nagyobbak lesznek a húsfiléik a szendvicsekben.
A Burger King 1953-as indulása óta már öt különböző logója volt, 1999 és 2020 vége között azt szokhattuk meg, amelyen egy kék C-alak öleli körül a cég emblémáját, amelyben a zsömlébe bezárva, megdöntött írásmóddal szerepel az étteremlánc neve.
Az új logóban a szöveget vízszintesbe forgatták vissza, a buci narancsosabb színű lett, és eltűnt a kék sáv is, lett egy kis háttérszínezés és új betűtípus is. Az embléma így eléggé hasonlít az 1969 és 1999 között forgalomban lévőkre. Erre egyébként maga a cég is utalt, és márkatiszteletet emlegetett, hogy recikláltak egy korábbi logót. A étteremlánc szerint a Flame nevű betűtípust az étel formái ihlették, mert „lekerekített, merész és finom”, jelentsen utóbbi bármit is egy betű esetén.
A logó mellett az alkalmazottak ruházatát és az ételek csomagolását is megújították, a csomagolóanyagokra, bennük a bennük lévő ételek egy-egy tulajdonságát írták rá, szóval, amin az van, hogy ropogós, az jó eséllyel ropogós.
A KFC is újításba kezdett, de egyelőre csak az Egyesült Államokban lesz megvásárolható az a szendvicsük, amelyikbe a korábbinál 25 százalékkal nagyobb csirkemellfilét tesznek. A duplán panírozott hússzelet egy új, vajas, briós zsemlébe kerül. Az új burgerért 3,99 dollárt kell fizetni. Csütörtökön még csak néhány étteremben lesz elérhető, de a tervek szerint februárra már négyezer helyen jelen lesz. A KFC-től ezt a lépést a versenytárs Mc'Donalds is kikényszerítette, mert a rivális cég, három új csirkés szendvics bevezetését jelentette be.