Hát minket meg ki pénzel? Jelentős részben az olvasók, ettől lehet a Telex az ország legnagyobb teljesen ingyenes független hírlapja. Köszönjük, hogy támogatásoddal segíted a munkánkat! Már a támogatónk vagy? Jelentkezz be! Beszállok! Elrejtés

Jeremy Fragrance-t istenként imádták a budapestiek

2025. január 28. – 18:50

Jeremy Fragrance-t istenként imádták a budapestiek
Fotó: Hevesi-Szabó Lujza / Telex

Másolás

Vágólapra másolva

335

A Superz. Budapest nevű parfümcég meghívására Magyarországra látogatott Daniel Schütz, ismertebb nevén Jeremy Fragrance, a világ legnépszerűbb parfüminfluenszere. A csütörtöki közönségtalálkozón a magyar rajongók a Superz Kossuth téri üzletében találkozhattak a megosztó Instagram-és TikTok-videóiról ismert hírességgel, képeket készíthettek vele, aláírásokat kérhettek tőle.

A délután 4 órára kiírt eseményen már fél órával a kezdés előtt komoly sor alakult ki, körülbelül 130-an várakoztak már ekkor az üzlet előtt, a tömeg pedig csak tovább duzzadt a nyitásra, és tovább kanyargott a Jászai Mari tér irányába. A szervezők a helyszínen elmondták, hogy minimum ezer fővel számoltak, ami az odagyűlt járókelőkkel együtt össze is jött a kezdés utánra, sőt talán az 1200 főt is elérte.

Fotó: Hevesi-Szabó Lujza / Telex
Fotó: Hevesi-Szabó Lujza / Telex

Annyi ember érkezett, hogy folyamatos beengedés mellett a sor este fél 6 körül ugyanott tartott, mint a kezdés előtti fél órában. Sokan így nem jutottak képhez, emiatt egyértelmű csalódást lehetett érzékelni a tömegben. Ezt úgy orvosolták a szervezők, hogy Jeremy 6 órakor kijött a tömeghez, és végigment velük a Superz irodájáig vezető ajtóig, aki nem került sorra, ekkor tudott vele fotókat és videókat készíteni.

Előnyben részesültek azok, akik a Superz termékeiből is vásároltak, nekik egy elkülönített VIP-sort nyitottak, és szinte rögtön beengedték őket az üzletbe. Ezt a helyszínen több résztvevő is kifogásolta, többek arra panaszkodtak, hogy az esemény célja csak a haszonszerzés, és voltak olyanok, akik fél 4 óta vártak, majd végül csak azért vásároltak parfümöt, hogy bejuthassanak, és lehetőségük legyen találkozni Fragrance-szel, aki egy résztvevőtől parfümöt kapott ajándékba.

Fotó: Hevesi-Szabó Lujza / Telex
Fotó: Hevesi-Szabó Lujza / Telex

Több turista is megjelent a helyszínen, köztük spanyolok és britek, egy német vásárló pedig külön azért jött, hogy találkozzon a német és lengyel származású Fragrance-szel, aki korábban énekesként is próbálkozott karriert építeni Németországban (lásd a Golden Circle nevű formációt), de végül a parfümiparban találta meg a helyét.

Az eseménynek minden perce meglepetés volt, és sosem lehetett előre tudni, hogy mi fog történni a következő pillanatban, pont mint Fragrance teljesen véletlenszerű, meghökkentő videóiban. Jeremy Fragrance a kezdés előtt a Superz irodájának az erkélyéről egy megafonba beszélve üdvözölte a rajongóit, majd lejött közéjük, pacsizott mindenkivel, német akcentussal, jó napottal köszönt, teátrális gesztusokkal befújta magát, majd besétált a boltba vezető vörös szőnyegen.

Fotó: Hevesi-Szabó Lujza / Telex
Fotó: Hevesi-Szabó Lujza / Telex

A jelenlevők körében valódi tömegpszichózis alakult ki: Fragrance-t hangos kántálásokkal és üdvrivalgással fogadták, együtt számoltak neki, amikor a parfüminfluenszer a belépője során egy kézzel fekvőtámaszozott a betonon, és egy emberként siettek utána, amikor a sztár megérkezett az üzletbe, majd akkor is, amikor távozott onnan. Fragrance távozásakor a Superz cég képviselői is vele tartottak, és többen közülük parfümmintákat dobáltak a tömegbe azoknak, akik nem tudtak bejutni az üzletbe. Azok, akik kint maradtak, a kirakatból nézték a bent zajló dedikálást, mások pedig az üvegen keresztül próbáltak szelfizni az influenszerrel.

Fotó: Hevesi-Szabó Lujza / TelexFotó: Hevesi-Szabó Lujza / Telex
Fotó: Hevesi-Szabó Lujza / Telex

Az eseményen más ismert tartalomgyártók is megjelentek, ott volt például a cipőboltjával 1,5 milliárd forintos forgalmat hozó Pachert Balázs, ismertebb nevén Balázs Kicks, aki egy Jordan-cipőt ajándékozott a parfümpápának. A helyszínen forgatott a Befekszem az ágy alá néven ismert videós (neki 94 ezer YouTube-feliratkozója van, és 193 ezren követik a TikTokon), és a Beszéljünk órákról nevű profilokat (332 ezer TikTok-követő, 39 ezer YouTube-feliratkozó) kezelő óraszakértő, Lakatos Zsolt is.

A nagy érdeklődés miatt a Superz egy második magyarországi közönségtalálkozót is meghirdetett a cég debreceni üzletébe pénteken este 6 órára.

Fotó: Hevesi-Szabó Lujza / Telex
Fotó: Hevesi-Szabó Lujza / Telex

Fragrance az esemény előtt interjút is adott nekünk, melyben reagált a botrányaira, elmondta, mi a kedvenc illata, milyen értékeket tud átadni a többnyire férfiakból és fiatal fiúkból álló rajongóinak, és arra is kitért, hogy milyen egyéb magánéleti oka van annak, hogy Magyarországra érkezett. A teljes beszélgetéssel és a részletes riporttal később jelentkezünk.

Vágólapra másolva
Kedvenceink
Csatlakozz a csoportunkhoz!