Frenk: A zene végérvényesen a hazugság művészete lett

Frenk: A zene végérvényesen a hazugság művészete lett
Fotó: Hevesi-Szabó Lujza / Telex

Kiss Tibi volt az első mentora, a Hiperkarma korai dobosaként megtapasztalta a zenekar csúcspontjait és hullámvölgyeit, a Rolling Stones Sympathy For The Devil című dala pedig fordulópontot jelentett nála az istenkeresésben. Frenk a Telex After műsorában elmesélte, hogyan született meg a tavaly megjelent albuma, az Isten élt Pesten, és hogy miként hatott rá az a belső ellentmondás, hogy egyik nap ateistának, másik nap hívőnek tartja magát. Az adásban arra is kitért, miért döntött úgy, hogy 2024-re két lemezt is betervez, és hogy hogyan kapcsolódik a Kilövés című album központi témája – a nagyvárosi elidegenedés – az aktuális világképéhez. A műsorban azt is kifejtette, miért érzi úgy, hogy a zenéből hiányzik az általános műveltség, és hogy a popzene hogyan képes tükrözni a társadalom aktuális helyzetét.

Az adásban szóba kerül még:

  • Miért hirdette úgy az egyik lemezét, hogy „vigyázat, valódi zenét és lemezt tartalmazhat!”?
  • Hogyan békéltek meg Bérczesi Robival, a Hiperkarma frontemberével?
  • Hogyan ismerte fel, hogy neki is nagy kereszt volt egykor az alkohol?
  • Hogyan tudja menedzselni, hogy több produkcióban is közreműködik?
  • Miért tartja nagyszerűnek Pogány Induló zenéjét?
  • Miért gondolja, hogy a nyugati civilizáció hazugságban él?
  • Hogyan lett egy nagyjátékfilm főszereplője?

Kedvenceink
Csatlakozz a csoportunkhoz!