2025. január 3. – 19:01
Sorban a harmadik őszi szezont és a második évet vesztette el tavaly az RTL nézettség szempontjából a TV2-vel szemben – írja a Media1 a Nielsen Közönségmérés adataira hivatkozva. A TV2 nemcsak a nézettebb főműsoridős esték számát tekintve, de a közönségarány szempontjából és minden fontosabb korcsoportban nyerni tudott.
A Nielsen adatai szerint főműsoridőben teljes lakosságban a TV2-nek 14,8 százalékos, az RTL-nek 11 százalékos közönségarányt sikerült elérnie. A 18-49-es korcsoportban ez 10,9 és 10,7 százalék volt.
A mellékcsatornákat is beleszámítva a TV2 Csoportnak főműsoridőben 24,9, az RTL-csoportnak 20,6 százalékos közönségarányt sikerült elérnie.
Pavel Stanchev, a TV2 Csoport vezérigazgatója a 2024-es eredményekről azt írta: „Teniszkifejezéssel élve ez a »grand slam«. Szeretném megköszönni a TV2 csapatának és együttműködő partnereinek a csodálatos és inspiráló munkát, ügyfeleinknek a belénk vetett bizalmat, de legfőképpen a magyar tévénézőknek, akik nélkül nem lehetnénk az elsők.”