Egy nap alatt 157 millióan nézték meg az Inside Out 2 trailerét

2023. november 11. – 09:44

Másolás

Vágólapra másolva

2015 egyik nagy mozis sikere volt a Disney rajzfilmje, az Inside Out (a magyar mozikban Agymanók néven futott), ami 850 millió dolláros jegybevétellel zárta a pályafutását, plusz a legjobb animációs filmnek járó Oscarral. Ez szinte kötelezővé tette a folytatást, amit nem siettek el: a második rész beharangozó trailere csak most, 8 évvel később jelent meg. Úgy tűnik azonban, a rajongók nem felejtették el a filmet, az Inside Out 2 előzetese ugyanis 24 óra leforgása alatt 157 millió megtekintést hozott össze. Ez a szám Deadline elemzése szerint rekord a Disney-rajzfilmek között, és a nagy érdeklődés milliárd dolláros jegybevételt sejtet, amikor a film majd a mozikba kerül jövő nyáron. Jellemző részlet, hogy az összes online platform közül a Tiktok hozta a legtöbb nézőt a trailernek.

Az Inside Out alapötlete az volt, hogy a főhős 11 éves kislány fejében, az őt irányító, karikatúraszerű figurák által megtestesített érzelmek az igazi főszereplők, és az ő kalandjaikat követhettük. A folytatás ezt a vonalat viszi tovább, de a főhős közben kamaszkorba lép, és az érzelmei között megjelenik a szorongás, ami (aki) természetesen súlyos bonyodalmakat okoz.

Kedvenceink
Csatlakozz a csoportunkhoz!