A Fortnite-ban mutatta be a Coca-Cola az új, pixelízű termékét

2022. április 5. – 12:29

Másolás

Vágólapra másolva

Limitált szériás új ízt mutatott be a Coca-Cola: a cég szerint „a Coca-Cola Zero Sugar Byte kézzelfoghatóvá teszi a pixel megfoghatatlan ízét”, írja a CNN.

A cég szerint a „Byte” a második olyan íz, amely a vállalat digitális élményekre összpontosító szériájából származik. A limitált kiadás egyik különlegessége, hogy a boltok helyett a Fortnite-ban jelent meg legelőször. A termék valódi, kézzelfogható formában csak következő hónapban jelenik meg Amerikában.

Pixel ízű Coca Cola – fotó: Coca Cola
Pixel ízű Coca Cola – fotó: Coca Cola

A cég szerint ez az első olyan íz, amely a metaverzumban született. „Úgy gondoljuk, hogy fontos megjelenni azokon a helyeken, ahol az emberek játszanak” – mondta Oana Vlad, a Coca-Cola stratégiai igazgatója. A vállalat egyébként nincs egyedül a törekvéssel: hasonlóképp hirdet a Red Bull, a Monster vagy a Pepsi is a virtuális világban.

A Pepsi alelnöke, Adam Harter arról beszélt, hogy a játék és a virtualitás fejlődésével az élelmiszeriparban mozgó óriásvállalatok hozzáállása is változik a játékokban való reklámozáshoz. Hartner kifejtette azt is, hogy nagy jövő áll a játékokban való reklámozás előtt, mára már ez a szempont a „médiakommunikáció részét képezi”.

Kedvenceink
Csatlakozz a csoportunkhoz!