Az HBO vezérigazgatója másfél évig kamuprofilokról válaszolgatott a negatív hangú tévékritikusoknak

2023. november 3. – 08:00

Másolás

Vágólapra másolva

Nyilvánosan bocsánatot kért az HBO és a Max vezérigazgatója és elnöke, Casey Bloys azután, hogy kiderült, hamis Twitter-fiókokat használt arra, hogy HBO-sorozatokról szóló negatív kritikák alatt kommenteljen, írja a Variety.

Bloys bocsánatkérésében arról beszélt, hogy bár tudja, „hülye ötlet volt”, az motiválta, hogy nagyon szenvedélyesen szereti a csatornája műsorait, illetve „azokat az embereket, akik dolgoznak rajtuk”. A vezérigazgató arról beszélt, csak azt akarja, hogy „a műsorok nagyszerűek legyenek, az emberek szeressék őket”.

Casey Bloys – Fotó: Presley Ann / Getty Images / AFP
Casey Bloys – Fotó: Presley Ann / Getty Images / AFP

„Nagyon fontos számomra, hogy mit gondolnak a műsorokról. Erre gondoltam akkor is, amikor 2020–2021-ben otthonról dolgoztam és egészségtelenül sokat lapozgattam a Twittert. Aztán támadt egy hülye ötletem, hogy kiadjam a frusztrációmat” – összegezte Bloys. Bocsánatot kért a kritikusoktól, majd beszélt még arról is, hogy hat fiókot kezelt másfél éven át. Bloys bocsánatkérése egy nappal azután hangzott el, hogy a Rolling Stone közzétett egy cikket, amely részletezi az ügyvezető és az HBO elleni indított pert – ezt a vállalat egy korábbi alkalmazottja, Sumy Temori indította el, aki úgy érzi, jogtalanul rúgták ki őt.

A lap ehhez vett elő 2020-as és 2021-es üzeneteket, amelyekben Bloys többször is beszélt arról, hogy kamu Twitter-fiókokkal kéne válaszolni a negatívan író kritikusoknak. Temori akkoriban ügyvezetői asszisztens volt, állította, hogy utasították ezeknek a profiloknak az elkészítésére.

Hova tűnt az HBO Max nevéből az HBO? Mi történik egyáltalán az HBO-val? Erről itt, ebben a cikkünkben írtunk hosszan.

Kedvenceink
Csatlakozz a csoportunkhoz!