MÁV-START

115 új villanymozdonnyal javít a 40 éves átlagéletkoron a MÁV
A Siemens mozdonyaival leginkább az elöregedett V43-asokat váltják fel.
Hiába a modern szerelvények, a sok késés elrettenti a magyarokat a vonatozástól
Hiába lett sokkal kényelmesebb vonattal közlekedni Magyarországon az elmúlt két évtizedben, a vasúti személyszállítás nem vált népszerűbbé, sőt inkább leépült 2002 óta.
A MÁV-Start szerint jogellenes a sztrájkfenyegetés, ellenkérelmet nyújtottak be a Fővárosi...
A vasúttársaság lezártnak tekinti a 2021-re és 2022-re vonatkozó bértárgyalásokat.
Sztrájkot szerveznek a mozdonyvezetők
Tavaly nem kaptak béremelést, február 2-án dől el, hogy mikor tartják a sztrájkot.
Leváltották a Máv-Start Zrt. vezérigazgatóját
Kerékgyártó József közös megegyezéssel távozott a vállalattól, utódja Keresztes Péter, a MÁV-HÉV vezérigazgatója lesz.
Az utolsó pillanatban visszatáncolt a MÁV-Start egy 200 milliárdra tehető vonatbeszerzéstől
A MÁV szerint azért nincs szükség a vonatokra, mert a kiszemelt szakaszokat villamosítják, a civilek szerint máshol is elfértek volna az új járművek.
Vasárnaptól már a 2020/2021-es menetrend él a MÁV-nál és a Volánbusznál
Összehangolnak buszokat és vonatokat, sűrítik és ütemesítik a járatokat az ország több részében.
A járványt kihasználva hárommilliárdért vesz hálókocsikat a MÁV
A régi kocsik cseréje mellett új éjszakai járatokat is tervez a MÁV-Start. A hárommilliárdos beszerzés azonban mostanában aprópénznek számít náluk.
Amiben a MÁV oktatja Európát: az éjszakai vonatokban Magyarország messze a nyugatiak előtt jár
Béccsel holtversenyben Budapest az EU éjszakai vonat fővárosa, de hamarosan akár az osztrákokat is előzhetjük a MÁV tervei szerint.
Kövess minket Facebookon is!