MÁV-START

Idén nyáron már nem kell annyit szívni, ha valaki bringával vonatozna a Velencei tóhoz
A nyári időszakra több KISS motorvonaton megháromszorozza a kerékpáros kapacitását a MÁV-START.
A nyolcvanas években gyártott svéd mozdonyokkal újít a MÁV a Balaton északi partján
A „használt, de kiváló állapotú” dízelmozdonyok később a lajosmizsei és nyugat-magyarországi vonalakra kerülnek át.
Kozmetikázott adatokkal tupírozza fel Lázár minisztériuma az ország- és vármegyebérletek eredményeit
Megkapargattuk a sikerpropaganda felszínét, ennek nyomán a KSH jelezni fogja, hogy az új adatok nem összehasonlíthatók a korábbiakkal.
Lázár Jánosék tízmilliárd forintnál is többel számolhatták el a tarifareform többletköltségeit
A fiataloknak nem járnak az olcsó bérletek, az egyszerűsítés sok helyen bonyolítást hozott a sebtében összetákolt tarifareform kapcsán.
Csütörtök éjjel szünetel a MÁV jegyértékesítése
Este tíztől hajnali háromig technikai átállás miatt nem lehet jegyet venni a pénztáraknál, az automatáknál és az interneten sem.
Itt a Kutya országbérlet: 1890 forintért vonatozhatnak a kutyák
Havi négy utazás esetén már megéri bérletet váltani nekik.
A közösségi közlekedés tarifareformja az igazi problémát nem fogja megoldani
Nem a magyarok tömegközlekedési hajlandósága a baj, az európai szinten nézve is példaértékű.
Nincs vasutas. Hová lett?
Szinte minden munkakörben súlyos emberhiánnyal küzd a MÁV, emiatt néha még a saját előírásaikat is nehéz betartaniuk. Nagyon sokan igazolnak át magáncégekhez, elmennek akár targoncásnak is, a...
Félmegyebérlet lehet a Budapest-bérlet vita megoldása, de a jeggyel utazókról megfeledkeztek
A kormánypárti városok nem kérnek a Lázár-féle vármegyebérletből, amit annyira erőltetnek a fővárosban.
Kövess minket Facebookon is!