MÁV-START

Évekre lezárják az ország második legforgalmasabb vasúti mellékvonalát, házak helyén épülne az új...
Részletes térképek kerültek elő az Építési és Közlekedési Minisztérium egyik dokumentumából a Debrecen mellé tervezett új vasútvonal nyomvonaláról. Ez alapján a vasút Szepes városrészben közvetlenül...
Október 16-tól ugyanannyi lesz a helyszíni és a csekken fizetett pótdíj a vonatokon
A MÁV járatain egységesen 25 ezer forint lesz a pótdíj, miután a vasúttársaság szerint az automatáknak és az applikációnak köszönhetően lényegesen egyszerűbb lett a jegyvásárlás.
165 milliárddal tömi be a kormány a lyukakat a helyközi és elővárosi közlekedésben
Rezsivédelemre pedig 300 milliárdot pakolt át egyik zsebéből a másikba a magyar állam egy friss kormányrendelettel.
A MÁV óriás megrendelése tarthatja életben a nyugaton felsült NER-es gyártót
Megmentheti a széteséstől a MÁV intercity flottáját a Magyar Vagonra szabott kiírás, de ezzel korszerűtlen megoldást betonozhatnak be több évtizedre.
Addig reformálta a kormány a MÁV-ot, hogy közel került az ingyenesség
A csökkenő utasbevételek miatt már csak évi 26 milliárd forintjába kerülne az államnak, hogy mindenki ingyen vonatozhasson az országban.
Hétmilliárdba fáj a MÁV-nak egy csodás barátság megszakadása
Jól kiszúrt Lázár János a német céggel: Siemens-mozdonyok vásárlása helyett Siemens-mozdonyokat bérel az állami vasúttársaság, jelentősen drágábban.
Már nem is cél, hogy európai színvonalat érjen el a magyar vasút
A következő tíz évben nem tervez érdemi minőségfejlesztést a kormány a vasúton, csak a legkirívóbb problémák egy részének kezelésére lesz pénz.
A japán vasutat is lepipálta a MÁV a hivatalos adatok szerint
Világverő hatékonyságot ért el az állami vasúttársaság a kozmetikázott utasforgalmi adatokkal.
Fogadkozik a kormány, akár a 80-as évekbeli MÁV-színvonalat is elérhetjük
A krónikus alulfinanszírozás után előrelépésnek számítana az évtizedekkel ezelőtti pályaállapotok helyreállítása és használt járművek vásárlása is.
Tele van kérdőjelekkel az álomszerű utasszám-növekedés, amit a MÁV kommunikál
Egyelőre nem látszik, hogy az ország- és vármegyebérletek bevezetése óta érdemben nőtt volna a közösségi közlekedést választók száma.
Kövess minket Facebookon is!