Fuvarozás

Tényleg egymilliót keresnek a kamionosok? – ennyit visznek haza a magyar sofőrök
Megyénként, járműtípusonként és munkarendenként is jelentősen eltérnek a fuvarozásban elérhető fizetések, amelyek között akár kétszeres különbségek is lehetnek.
Sorra mennek tönkre a magyar fuvarozók a gazdaság zsugorodása miatt
A fuvarok számának csökkenése miatt a több mint 10 éve tartó krónikus és nagyon súlyos sofőrhiány is enyhülni kezdett.
Sokallod a kamionokat a magyar utakon? Az igazán forgalmas viszonylatok máshol vannak
Visszaesett az EU-n belüli közúti teherfuvarozás tavaly, a határokat átlépő legforgalmasabb viszonylatok jól mutatják Németország központi szerepét az ágazatban.
Miért kergeti el magától az új tankolási limittel a Mol a fuvarozókat?
A százliteres korlátozással más szereplők vagy akár országok töltőállomásai felé terelheti a fuvarozókat az olajtársaság.
Kamionsofőr már rég nincs elég, most már kamion sincs
Csak két dolog hiányzik ahhoz, hogy a fuvarpiac működjön, a kamion és a sofőr. Hogyan fordulhat elő, hogy óriási a kereslet, van gyártókapacitás, mégis egyre nehezebb árut szállítani?
Van, aki nagyot nyer az üzemanyagárstopon, de az nem a magyar lakosság
Sokkal többet tankolnak nálunk az országon áthaladó kamionok, mint eddig. A jellemzően külföldi fuvarozócégek rengeteget nyernek ezen, sokszor a magyar vállalkozások kárára.
Az életkori korlátozás eltörlésével kezelnék a súlyos kamionoshiányt Amerikában
Rekordszámú teherautó-sofőr hiányzik az Egyesült Államokban, a képzés támogatása mellett a 21 éves korhatár eltörlésével igyekeznek kezelni a problémát.
Szórják a 700 ezer forintos büntetéseket a külföldi fuvarozócégekre a svédek
A sofőr nem töltheti a hosszú pihenőidejét a kamionban, vagy haza, vagy szállodába kell mennie.
Van, ahol már üres áruházi polcokhoz vezetett a kamionoshiány
Amerikában és Angliában ellátási problémákat okoz, hogy nincs elég teherautó-sofőr. Az utánpótlás hiánya miatt ez idővel Magyarországon is előfordulhat.
Segít egy ágazatnak a kormány, közben épp megbolondít egy másikat
Ma lehet utoljára engedély nélkül építőanyagot exportálni, ami ezen a héten még belföldi és más szektorbeli fuvarok elől is elszívta a szállítási kapacitást.
Kövess minket Facebookon is!