Divat

Hétmilliárd forintos pályázati keret a magyar divatiparnak
Több mint 200 céget támogatnának, fejenként legfeljebb 150 millió forintot lehet nyerni.
Van nagyon fölösleges 250 ezer forintja? Mutatjuk, mire költse
A Ralph Lauren piacra dobott egy melós overált, ami rendesen kopott, meg festékfoltos is, pont mint egy igazi. Csak kb. 25-ször annyiba kerül, mint amit a valódi munkások hordanak.
Hitlergólya robbantotta ki a német divat nürnbergi perét
Storch Heinar, a német gólyaművész sokban hasonlít Hitlerre, mégsem a szélsőjobbosok kabalája, őt ugyanis egy baloldali ifjúsági mozgalom hozta létre.
A világ legegyszerűbb termékével jön az IKEA, pillanatok alatt el fogják kapkodni
Még nem is kapható, de már előre megy a felhajtás a sima fehér pólók és kapucnis pulóverek iránt, amelyeken elöl csak egy vonalkód, hátul pedig a cég logója van.
A Lidl 13 eurós sportcipőjét majdnem 1300 euróért árulják a neten
Ilyen az, ha egy olcsó termékből kevés van, de a keresletet a divat az egekbe tolja.
Szenvedélyünk lett a nedves törlőkendő, de nem biztos, hogy ennek örülnünk kellene
A vécépapír oldschool, a modern nyugati ember kendőt használ, mert kellemesebb és higiénikusabb. Mekkora csapás ez a környezetnek?
Online turkáló startup lett az első litván cég, amit milliárd euróra értékelnek a befektetőik
128 millió eurós befektetést kapott a Vinted névre hallgató használtruhaportál, ami már Nyugat-Európában is jelen van, és egy év alatt megháromszorozta a bevételét.
Közel 40 éves korszak ér véget a H&M-nél
Közel négy évtized után megszünteti nyomtatott katalógusát a H&M – jelentette be a svéd ruházati vállalat.
Megnyitották a magyar pénztárcákat a nemzetközi divatmárkák
Magyarországon is hódít a fast fashion, a gyorsan változó kínálatú, olcsó ruhák kereskedői egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a piacból.
Lagerfeld nem csak a divathoz értett, üzletileg is nagyot alkotott
A divatipar mellett a márkaépítés területén is sikeres volt a tegnap elhunyt divattervező.
Kövess minket Facebookon is!